Tuesday, November 29, 2016

Proraso balzam za bradu


Eh evo nešto za kraj novembra, za raju koja su istjerala do kraja “movember”, a i za one kojima je ovaj mjesec - svaki mjesec :p

Ja, kao već višegodišnji “bradonja”, stalno sam u potrazi za raznoraznim preparatima koji će mi pomoći, uljepšati i ugođaj brade podizati na viši nivo - što njenog izgleda, što samog “feel-a”.

Jedan od boljih koje sam koristio jeste balzam marke “Proraso” - pošto moja brada nije nešto pretjerano velika, volim je održavati negdje “na pola puta”, ovaj produkt mi savršeno odgovara jer je predviđen da pored higijene osigura i što lakši rast brade - omekšava i uglađuje njene vlasi, smanjuje iritaciju i uz to strašno fino miriše.



Balzam koristim već neko vrijeme i nemam ništa posebno za dodati osim da radi tačno za šta je namijenjen. Možda mu je jedina mana cijena, koja nije sitnica, međutim imajte u vidu da balzam traje sigurna dva mjeseca, ovisno koliko ga koristite možda i više - ja ga koristim na dnevnoj bazi, nekad manje, nekad više, ali za “frišku” bradu, dužina otprilike kao ova sa fotografije prekucam dva mjeseca sigurno (količina balzama koju stavljam je također prikazana na fotografiji ispod).





Cijena prikazanog pakovanja (100 ml proizvoda) iznosi 17,80 KM i možete ga pronaći u Frizerlandu, odnosno naručiti putem njihovog web shop-a.





Ovaj put kraći tekst, nije neka recenzija koliko je čisto savjet ako neko traži sličan proizvod - ali zato evo malo više slika. Da ne bih navodio sastojke, ako nekoga zanima vidi se fino na fotografijama. Balzam ima klasično pakovanje koje totalno odgovara bradonjama, pogotovo u ovim modernim, a retro vremenima - ima muški šmek po svemu, lijepo ga je “nositi”, a i vidjeti na “higijenskoj” polici.


Dakle, kao i sa Subrina Hair Code-om, kad se fino dotjerate i spremni ste za reviju kose i brade po gradu, svakako sjedite na kafu jer ćete sigurno dobiti veliku s mlijekom i čašu vode s ledom, te poklon-čokoladicu uz fenomenalan Wi-Fi :-o


Podijeli na:

0 Comments:

Ostavi komentar