Tuesday, September 20, 2016

Subrina "Hair Code" puder za volumen kose


Kao neko ko je uvijek imao rijetku i mješovitu kosu, pa i u danima kada sam je nosio dugu do ramena, uvijek sam imao problem sa nalaženjem rješenja da ostane oblikovana, a da nije masna, odnosno da ne izgleda masno i ulijepljeno nakon dan od pranja. Probavao sam raznorazne gel varijante, lakove, kreme, pa čak i vosak - i nikako da to bude baš to - od skupljih Taft i Nivea proizvoda, do jeftinijih Balea (dm) varijanti - nekako je učinak uvijek bio isti i kosa se vremenom uništavala. Vremenom sam ju i malo izgubio naprijed, tako da imam zaliske (pa ti veži rep kroz cijelu srednju i fakultet =) i ono što je ostalo sigurno sam oslabio konstantnim “lijepljenjem” - a cilj mi je bio da ne izgleda tako, očigledno je da sam amater po tom pitanju - uvijek mi je bilo famozno kako to kod frizera uvijek sve izgleda jednostavno i svaki put iz salona izađem “ko nov”, a već sutra je patnja oblikovati kosu - jedino kad je kosa svaki dan kako treba je na moru, em što ne mariš nešto pretjerano jer si sav raspušten, a kroz tu raspuštenost plus malo morske soli i kosa odmah “dođe sebi” :) Ali to je slučaj sa mnom, odnosno vjerujem i sa vama koji imate rijetku kosu, pa morsko čupanje uvijek daje iluziju punije i kvalitetnije kose - znam da ima raje koja izludiše na moru jer nikako kosu ne mogu “ukrotiti” (znate ko ste :p).

Uglavnom, nedavno sam promijenio frizera, odnosno “bricu”, pošto mi je pored tintare potrebno i redovno sređivanje brade jer sam i ja izgleda otišao u hipstere - ne znam ni kad se to dogodilo, jedan no-shave-november prije koju godinu je odradio svoje i gotovo, upao sam u moderna-retro vremena :p #hatersgonnahate


I tako razgovaram s bricom koji je btw majstor svog zanata - ja sam strašno muhanat kad dođe do frizure i ako sam išta prezirao kod dosadašnjih frizera to je bilo silno pametovanje šta je moderno, kako bi mi bolje bilo ovako ili onako - ovdje sam se nakon dugo vremena po prvi put osjetio kao “prava mušterija” koja je došla na tretman i na savjetovanje, a ne kao model za nečije igranje i “da te odradi” za 15 min. jer zaboga muško si, nemoj biti pederčina i glumiti neku estetiku, fazone, koristiti preparate - ošišaj kratko, izbrijem ti sve i bog te veselio, more za petaka sve haj i kafu ćemo popiti… :D Uskoro možda bude i neki post o njegovom salonu, baš sam zadovoljan sve skupa atmosferom i urađenim. Elem, pričamo i spomenem mu ja svoj problem, odnosno kako mi je potreban volumen, ali i učvršćenje kose i čovjek kaže nema problema, svakako bih ti danas i stavio na kosu nešto takvo, te izvadi bočicu, odnosno malo pakovanje kako reče pudera za volumen i oblikovanje kose, pod nazivom Hair Code, proizvođača Subrina Professional. Hm… Teški sam amater jer prvi put čujem za puder za kosu, sve kontam, ali puder - what kind of magic is this?! Dakle na suhu, isfeniranu kosu malo pospete tog pudera i rukama oblikujete friz koji želite - u roku sekundu-dvije dok vi rukama oblikujete počinjete osjetiti kako se kosa učvršćuje, međutim efekt volumena nakon feniranja ostaje - nazvao bih ovo “suho oblikovanje kose” - strašan fol i otkrovenje za mene, da li je to to - rješenje koje sam tražio? Odmah sam u Frizerlandu na Dobrinji kupio jedno pakovanje i evo nekih 10-ak dana ga koristim i mislim da sam završio zauvijek s lakovima i ostalim “mokrim” preparatima za kosu. 




Kosa mi je još uvijek kraća, odnosno friška nakon šišanja, vidjet ćemo kako se puder ponaša kad još malo naraste, ali mislim da na način na koji radi može samo biti bolje kada se stavi na više kose, pogotovo ako neko ima i bogatiju i kvalitetniju kosu od moje. Primijetio sam da poprilično dugo traje - frizer mi reče u trenutku kad je posuo puder i oblikovao mi kosu da ću sutradan ustati i moći opet oblikovati kosu, bez gubitka volumena. Bio sam skeptičan, ali se pokazalo da je istina, iako ne savršeno kao iz salona, ali mislim da to svakako rijetko kada postignemo, ipak je profesionalac - profesionalac. U svakom slučaju sigurno traje jedan dan i mirni ste, a kroz zimu me zanima kakvo će stanje biti sa kapom, jer je to nešto što mi je uvijek smetalo i vazda sam radije birao da mrznem uši nego da kvarim friz - užas, znam, ali tako je… Moguće je da će se i to sada riješiti, a to bi onda bilo fantazija. 



Uz sve navedeno puder je obogaćen i arganovim uljem za dodatnu vlagu i njegu kose, što je uvijek dobrodošlo. Ova količina koju sam kupio je, po slobodnoj procjeni, dovoljna za nekih mjesec-dva korištenja (na kraćoj frizuri) - ostavit ću komentar ispod posta kada potrošim pa ćemo vidjeti jesam li bio blizu. Proizvod svakako preporučujem i hvala novom frizeru na dobrom savjetu!


Cijena pakovanja od 10g proizvoda Hair Code (pakovanje sa fotografija) iznosi 11,10 KM i kao što ranije rekoh, možete ga pronaći u Frizerlandu, odnosno naručiti putem njihovog web shop-a.




Kad se fino dotjerate i spremni ste za reviju po gradu, svakako sjedite na kafu jer ćete sigurno dobiti veliku s mlijekom i čašu vode s ledom, te poklon-čokoladicu uz fenomenalan Wi-Fi :-o
Podijeli na:

2 comments:

  1. Znači vrh! :D


    Poslije ovoga očekujem videe, nema priče...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bit će svega, graha, makarona, travničkog sira :D

      Delete