Sunday, September 18, 2016

"GRID-IT" fazon za organizaciju sitne tehnike i điđa


Ne znam kako vi, ali ja vazda imam nekih kablova oko sebe, SD-kartica, USB stick-ova, baterija i ostalih tehničkih điđa koje prave nered ako nisu na svom mjestu, a to mjesto je uvijek negdje po torbi, zavučeno i zna često iznervirati prilikom traženja, pogotovo kada su kablovi u pitanju, pa se raspetljaju i nikad ih kako treba izvući. I onda jedan dan naletim na video jednog od meni najdražih YouTuber-a, Lew s kanala Unbox Therapy i čovjek ponudi rješenje - super jednostavna ideja, ljudi se sjetili i patentirali - proizvođač je Cocoon (SAD), a proizvod nosi ime GRID-IT® - dakle radi se o "mreži" pretinaca u vidu elastičnih traka, koje koristite kako vam odgovara, sami "dizajnirate" svoj raspored - trake su raznih veličina i dovoljno su čvrste da drže i malo teže stvari, kao što je eksterni HDD ili eksterna baterija, što se vidi na slikama u prilogu.





Dakle, bilo da želite imati svoje tehničke điđe organizirane u vašoj torbi/ruksaku dok ste u pokretu ili jednostavno želite imati ljepši pogled na sve te silne kablove i dodatke kada otvorite ladicu u kojoj ih obično držite, GRID-IT® fazon je definitivno nešto što želite probati!

Možete ih pronaći u nekoliko veličina, meni je za sada trebala neka srednja varijanta (tačne dimenzije su 27,0 x 19,5 cm), ali definitivno uskoro nabavljam i ostale, pogotovo skroz malu varijantu za svakodnevni set kablova i USB stick-ova, uz eksterni HDD koji skupa onda uredno mogu stati u moj sleeve za laptop, o kojem ću uskoro također pisati :)






Na poleđini "mreže" nalazi se i džep u koji možete staviti neku papirologiju ili možda koji CD/DVD - ne toliko potreban detalj u ovom slučaju, ali nije ni neka smetnja.


Ovaj fazon još uvijek nisam pronašao kod nas u radnjama, a narudžba direktno sa zvanične stranice nije moguća s obzirom da sam u BiH, tako da sam se morao osloniti na eBay. Ispod je link odakle sam naručio, ukupno me s isporukom koštalo 14 KM, a trenutno koliko vidim je i neka akcija u toku, tako da je cijena sada 10,50 KM (na osnovu XE konvertora valuta). Zanimljivo je da na linku nude kao da je zvanični Cocoon proizvod, u startu sam bio sumnjičav dok je to Kina i ispostavilo se da sam bio upravu, barem ako je suditi po malom logotipu firme koji nedostaje na "mreži" koja je meni stigla, međutim ako je i kopija onda je strašno dobra, jer mi se čini da bolje i čvršće nije ni potrebno da bude - sasvim solidna izrada i radi ono za šta je i namijenjeno. Svakako preporučujem.




Cocoon je napravio pravu stvar i definitivno zaslužuje veliku s mlijekom u finoj šolji s čašom vode, uz solidan Wi-Fi :)

Podijeli na:

0 Comments:

Ostavi komentar